Ik heb een aantal weken geleden een bestelling geplaatst en deze is nog steeds niet aangekomen.

 CanyonZone doet haar best om de klant op de hoogte te houden van de voortgang van hun bestelling. Zodra het pakket bij de transporteur is aangeboden, informeren we je als volgt. 

Hierbij bevestigen wij dat uw bestelling met referentienummer .......... vandaag door ons naar de vervoerder is verzonden om te verzenden naar:
                        Uw naam en adres
U ontvangt een aparte mail met tracelink.

Zie ook FAQ: Ik heb Track & Trace maar pakket nog niet ontvangen.

NB: Indien een pakket is aangekomen in het geadresseerde land dient rekening gehouden te worden met de tijd die de inklaring vraagt.
Indien er problemen optreden of het lang(er) duurt dat het pakket na het vrijgeven door de douane wordt afgeleverd informeer dan bij de verzender. Mocht dat geen resultaat opleveren dient er "direct" contact met Canyonzone opgenomen te worden.

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de bestelling, mail ons dan direct op info@canyonzone.com, wij zorgen er dan voor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

NBIndien een internationale zending niet binnen 35 dagen is geleverd dien je, om eventueel aanspraak te maken op een claim / klacht, contact op te nemen  met vermelding van het ordernummer.
Bij nationale zendingen dient binnen 20 dagen gereageerd te worden
.

Indien een pakket niet (tijdig) wordt geleverd wordt er veelal niet eerder dan na 20 / 35 dagen, op mijn verzoek, een onderzoek in gang gezet, en niet eerder, voor pakketten die buiten Europa worden verzonden.

Indien uit het onderzoek van de koeriersdienst(en) blijkt dat het pakket zoek is geraakt, wordt het totale aankoopbedrag van de bestelling gerestitueerd of opnieuw verzonden.

FAQ overzicht: Ga terug

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2013 - 2024 CanyonZone | sitemap | rss